Alla inlägg under juni 2008

Av Sara Lundgren - 25 juni 2008 11:44

Det är en sak som jag stör mig lite på, det är när jag ska träna, orkar inte riktigt gyma så därför går jag hellre ut och joggar eller tar en promenad, men dem senaste dagarna har jag inte riktigt orkat, tänkte jogga i måndas men det blev aldrig så, tiden gick nog för snabbt i måndags så jag hade aldrig riktigt tid, och igår så var jag med Nathalie så skippade det. Så då tänkte jag jogga idag (vilket jag gjorde, fast gick mest dåra) och såklart så ska det vara as varmt ._. Det har regnat as mycket dem senaste dagarna, vilket egentligen skulle vara mysigt att jogga i, eftersom det blir så jeavla jobbigt när man ska jogga eller ta en promenad och solen steker, även fast klockan bara var 10, varför ska det bara vara jobbigt väder när jag ska ut o jogga/ta en promenad? :( visst är jag glad över att jag ändå tar mig ut o joggar x') men ändå. Det är så jobbigt att träna när det är varmt, fast måste man så måste man.

Så blir det väl när man inte riktigt trivs med sin kropp. Jag skyller på alla ideal som finns idag, det är så svårt att trivas i sin kropp när i stort sätt allt handlar om att man ska vara smal och snygg. Jag stör mig så sånt så jävla mycket. Det förstör bara så många liv. Måste man se ut som Paris Hilton för att anses vara snygg? Usch, hoppas inte det. Jag tycker inte att Paris är snygg på nått sätt, inte en ändå sak med henne är snyggt eller sexigt. Hon och så många andra kändisar är så dåliga förebilder...


Aja, orkar inte skriva mer för idag, eller för det här tillfället. So, see yah :D

Av Sara Lundgren - 24 juni 2008 11:50

Halloj :D

Jag hade en blogg här förut, men gillade inte den så tog bort den o starta en ny :D


Jag har den här bloggen för min egna skull, för det kan vara bra att skriva ner mina tankar och åsikter ibland känner jag. Visst så fick jag klagomål på min förra blogg att jag inte hade all fakta men skit samma, man kan inte veta allt.


Lite "kort" om mig och mitt liv:

Jag bor i stockholm, har gjort det i hela mitt liv, men vill flytta till en mindre stad faktiskt. Har tröttnat lite på alla som bor här, kanske inte alla dåra, men dem ska jag tvinga flytta med mig :D Anledningen till att jag inte gillar stockholm så mycket är att folk är så dryga mot varandra här. Sen gillar jag inte själva storstadskonceptet.

Jag är inte så mycket för mode, visst är jag tjej och gillar kläder och att shoppa men dagens mode, nej tack. Om jag ser nått jag gillar så måste det inte vara inne, är inte så mycket för att gå runt och ha samma kläder som andra. Är mig själv och vill inte vara någon annan, för då anser jag att man är falsk. Man trivs med sig själv bättre om man är sig själv tycker jag :D

Jag ska börja i gymnasiet nu på hösten, vet inte riktigt än vilket gymnasium men hoppas det blir mitt första handsval, eller mitt andrahandsval.

För tillfället bor jag bara hos min pappa, p.g.a dåligt förhållande till min morsa. Men det börjar lösas upp sig men vet inte om jag kommer flytta in tillbaka till min morsa ändå. Trivs hos min farsa, nära till tunnelbana och till min pojkvän (som bor typ 200 meter ifrån mig).  Han heter Robban btw, eller Robert dåra, men kallas för Robban :D

Sen är det nära till min bästaste vän Anti, inte hennes riktiga namn men för mig är hon Anti :D (Anti allt ;D) Vi har varit vänner i 6 år nu ungefär, har inte riktigt någon koll på hur länge vi har känt varandra men de va nått år efter hon flyttade till samma hus som min morsa bodde i innan hon då flyttade vilket var i februari det här året. Jag träffade i alla fall henne genom en annan kompis och har varit bästa vänner sen dess :D Yay på det.

 Mitt liv är rätt så tråkigt, om jag inte är med Anti eller Robban (eller andra kompisar, som jag faktiskt har XD) så är jag mest hemma och dregar.


Aja, hoppas att någon njuter av mina korkade tankar XD Inte för att det spelar någon roll, men ändå. Hare :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards