Alla inlägg under juni 2009

Av Sara Lundgren - 30 juni 2009 12:01

Strax blire att åka till Anti och hämta upp henne, sen åker vi till kungens kurva och ska kolla på cykel till Robban, sen en snabbis på Ikea, sen blir det biltema och ICA MAXI kanske.


CIAO!


Av Sara Lundgren - 30 juni 2009 02:56

...


SOVA! Godnatt världen, imorgon blire biltema/Ica Maxi/IKEA/Nån cykelbutik i kungens kurva.


Och min tumme kliar.. En jävla mygga bet mig utan att jag märkte. Och jag var inte änns utomhus -.-' Skit insekter...


Av Sara Lundgren - 29 juni 2009 22:51

Hallojs.

Har varit en slapp dag i dag faktiskt^^

Cyklade till hagsätra, var med Anti och Carlo, skrattade och hade jätte roligt. Efter ett tag kom Robban också, o sen stack vi till älvsjö badet, hade egentligen tänkt att sitta vi kanten o doppa fötterna men hela kanten runt poolen var svin blöt, så vart inge :P Satt oss på "scenen" eller vad man nu ska kalla den för och chillade, sen cyklade/gick jag o Robban hem och satte oss på hans altan och spelade kost, vilket vi gjorde tills det vart för mycke mygg ute.


 Blev biten på skulderbladet, genom tröjan -.- Skit mygg.

Nu ska jag sätta mig framför tvn hade jag tänkt.


Och bara så ni vet har jag så lite bilder eftersom jag max kan ha 100 bilder på min blogg, om jag vill ha mer måste jag betala (!?), vilket känns lite onödigt. Ska byta till blogg.se så fort jag har fattar hur man fixar till sidan.

Har den redan, men väntar med att använda den tills jag känner mig nöjd och stolt över den. Då lovar jag att jag ska försöka ha mer bilder och sånt!


Nu blir det tv! Hoppas det går någon bra film eller nått!

CIAO!


P.s Är det någon som kan hjälpa mig att förstå hur fan blogg.se funkar? XD Eller mer hur man fixar till bloggen så den blir snygg? Vill ha en liknande bakgrund, sen ska jag fixa en snygg "banner" eller vad man kallar de för.


Av Sara Lundgren - 29 juni 2009 16:25

Ska röra mig mot Hagsätra och träffa Anti o Carlo, funderar på att ta cykeln, men måste kanske slänga vatten över den så jag blir av med spindelnät och annat äckligt XD


Ska kolla nu lite snabbt, sen får jag avgöra om jag ska gå eller cykla. Så ja, ciao!


Av Sara Lundgren - 29 juni 2009 11:33

Jag var tvungen att kolla upp hur mycket min blogg är värd, och det visa sig att den är värd över 1000 kr XD Synd att man inte kunde få dem rakt i fickan bara....


Idag har jag en skit dag, kan jag säga redan nu.

Alla planer jag har haft för dagen kastar jag i soptunnan eftersom jag är så jävla stressad så att jag mår dåligt av det.

Så jag skiter i allt idag.


Av Sara Lundgren - 28 juni 2009 16:41

Ska fixa till mig, sen blire att röra sig till hagsätra troligen (med solfjäder och paraply mot solen :P)^^ Sen kina mat kanske :o Mums.


CIAO!

Av Sara Lundgren - 28 juni 2009 12:34

Vakna för en liten stund sen... Robban väckte mig den jäveln... sov rätt så bra om man bortser från min konstiga och störda halv mardröm som jag hade... Men ville faktiskt sova vidare... Men det går ju...


Ska äta frulle nu, sen så ska jag sätta mig framför tvn och halvsova...



Robban. Du tar disken.


Av Sara Lundgren - 28 juni 2009 02:59

Klockan är tre, och jag ska gå och lägga mig nu såfort jag har borstat tänderna o så.


Var som sagt med anti idag, åkte till stan lite snabbt, sen drog vi oss till hagsätra skolgården (LOL!?) XD och satt där och drack cola och bara snackade, tänker inte skriva om vad men det handlade i stort sätt om dagens samhälle och så :P Tänker inte skriva vad eftersom jag vill inte få folk att hata mig XD


Sen drog vi hem till anti, jag åt en tonfisk sallad och hon nått annat, minns inte vad XD Sen drog vi till mig, kollade på en och en halv film XD 10.000 BC och halva Aeon Flux, men hon va tvungen o dra så såg inte hela :P


Sen ett tag senare efter ett långt samtal (om man kan kalla det för det egentligen >-<) med Robban så bestämmde jag mig för att kolla på Howl´s moving castle <3

Gillar den filmen verkligen faktiskt :P


Nu ska jag sova, jag håller på och däckar.. Hoppas jag sover bra bara >_< Sover ensam, ovant och läskigt :P

Aja, hejdå!


Ovido - Quiz & Flashcards