Alla inlägg under maj 2009

Av Sara Lundgren - 31 maj 2009 22:14

Va med Laxen lite idag^^


Gick till högdalen, ingen bussåkning där inte^^, träffa henne, köpte en dricka, så jävla varmt det var. Åkte sen till älvsjöbadet och plaska lite med fötterna, sen rörde vi oss till örby.


Gick förbi en gammal klasspolare, Emelie, snacka lite med henne i typ en halvtimme, och sen gick till örby skolan, chillade och skrattade som fan. Och sen blev jag myggbiten x2. Roligt >_<


Imorgon ska det också vara varmt väder, så det är najs, blir klänning imorgon alltså, kanske cyklar till skolan! JA! fan va bra jag är! Tar ju bara en max 20 min om jag cyklar segt, så det blir skönt, hoppas att det blir bra väder, får kolla upp det efter jag har skrivit klart inlägget^^


Sen imorgon har jag även drama, har en föreställning då, och INGA får komma! För jag ska föda en unge på scen, sen ska jag dö och ramla av stolen och skit, så det blir inte roligt, får packa en påse nu direkt efter också så jag har med mig ombyte (= mjukisbrallor och tjockiströja :P), för sen ska jag även leka dvärg. Skit roligt. Måste träna in alla repliker innan ordentligt, sen sångerna, FUCK OCKSÅ! Allt ligger i skåpet, halv panik nästan >_< Aja, det löser sig.

Sen har jag även engelska nationella talking, plus så ska jag skriva en liten text på engelska om "Flicka från ovan", så blir wikipedia nu som gäller också. Mycket saker att göra, och jag måste fan lägga mig snart.


Damn im stupid some times.

Aja, får se till att fixa allt ny.

CIAO!


Av Sara Lundgren - 31 maj 2009 17:42

Shit vilken varm dag det har varit! Har inte haft koll, men lungt över 25 grader i alla fall!


Skulle ju som sagt sitta ute på altanen och spendera mig dag där, genom att arbeta med min hemtenta och få lite färg, men det gick ju inte! Kunde inte sitta där ute, va så otroligt varmt..


Så gick in istället, arbetade med min hemtenta, gjorde klart den, äntligen!

Sen har jag bara chillat, om nån timme ska jag typ träffa Laxen och sätta oss vid älvjöbadet och bara chilla. Får ta med kallt vatten också, så jävla varmt ute, och vettefan vad jag ska ha på mig utan att svettas ihjäl som jag fortfarande trivs i >_> Blir en bra fråga.


Nu ska jag gå och be R o knäcka min rygg, för jag har suttit helt konstigt hela dagen, så har asont >_<


Aja, CIAO!


Av Sara Lundgren - 31 maj 2009 10:41

Idag blir det nog att ligga på balkongen större delen av dagen faktiskt. Men får vänta nån timme tills solen ligger över hela altanen i stället för halva.


Inatt har jag sovit asdåligt, drömt konstiga drömar och vaknat hela tiden, blä på det.

Men nu ska jag äta frukost.


Försökte fixa med bloggen förut, men det gick inte så bra, så fixade bara bilder här uppe till  ------------------------------------------------->    höger


Kanske fixar det senare, plus nya naglar, fast det får vi se, kanske bara fixar till mina egna naglar lite :P


Aja, nu ska jag äta frulle! CIAO!



Av Sara Lundgren - 30 maj 2009 19:45

Nu känner jag mig duktig, innan maten tog jag all smutsig disk, och diskade den :D YAY! Så nu är det överfyllt med ren disk som torkas.


Jag och R är lite lata av oss när det gäller disken, vi skiter i att ta den, och tillslut kan man bara säga att det blir väldigt, väldigt äckligt. Luktar illa och allt sånt, sen hittade jag mögliga grillpinnar också från våran grillning vi hade för typ två tre veckor sen, jätte mysigt :P

Men nu är allt tagit och rent^^


Plus så har jag o R nu suttit ute och ätit middag, hade ett fönster öppet så vi kunde lyssna på musik^^

 Nej, ska se till o hitta på nått nu^^ Hörs senare, eller imorgon, då blir det vackert väder igen^^ Ska kanske träffa lilla Anti om hon kan, annars tänker jag ringa laxen, så nu vet du det laxen, så smit inte! :P


Det här åt vi idag^^ Kotletter med pommes, beasås och sallad! GÖTTELIGÖTTGÖTT!

 Middag! GÖTT


CIAO! / Sara




Av Sara Lundgren - 30 maj 2009 16:38

Robban slog mig med 20 poäng i minigolf, f**k you säger jag bara XD

Jag kom tvåa i alla fall, höhöhö XD


Innan vi åkte så skickade jag även in en massa korordslösningar, så nu kan jag bara hoppas att jag vinner en iPod eller nått sånt XD fast, ärligt talat vinner jag hellre "presentkort" till Ica, har fan redan en mp3... >_<


Vädret är underbart, känner att jag börjar få lite färg nästan, ska fråga Robban om vi ska ute på altanen idag^^ Blir väl nått.. vet inte vad, ska rota igenom frysen o allt ^^

Så får vi se vad det blir.


Här e i alla fall några bilder från idag, tog 78 bilder allt som allt så orkade inte ta alla ^^ Tyvärr är dem rätt så små men ändå.


Nej nu ska jag rota i frysen och börja tina mat om jag måste göra det ^^

CIAO!

Av Sara Lundgren - 30 maj 2009 11:46

Hemma nu, men ska snart dra igen^^ Jag o R ska till Flaten badets minigolf bana och spela lite, om dem har öppet :P


en massa bilder kommer senare, vart typ något mellan 50 och 100 bilder faktiskt, så ska välja ut dem bästa o lägga ut dem, va inte så värst många bilar där egentligen, så många av bilderna är på samma bilar, så vi får se vilka jag väljer ut sen, va ett par jävligt snygga bilar där borta ändå ^^


Och sen i sommar blir det o åka till Norrtälje troligen och kolla in "ett par" :P

Aja, CIAO!

Av Sara Lundgren - 30 maj 2009 09:48

BITCHES!

Av Sara Lundgren - 29 maj 2009 23:32

Imorgon blir det en massa....


TA DAAAA.


Tyvärr blir det att gå upp vid åtta >_< Men men, nu ska jag sova, NATTIIIS!

Ovido - Quiz & Flashcards