Alla inlägg under januari 2009

Av Sara Lundgren - 14 januari 2009 13:18

Hallojs.

Sitter i skolan nu och har data, fast har en liten paus så passar på att skriva lite.


Jag känner mig rätt så stolt över mig själv och tror faktiskt att det här kommer bli ett bra år.

Bara några månader sen är jag klar med mitt första år på gymnasiet. Fett skönt.

Ska verkligen kämpa med skolan, skaffa så bra betyg det går. Kommer troligen gå ut med G i svenska, idrott och matte, vad jag vet. Sen hoppas jag på ett VG i engelska. För hoppningsvist så får jag VG+ på formen, fotot, bilden och drama/musik. Hoppas det i alla fall. Det är ju ändå dem lektionerna som gör att jag går i skolan. Datan kommer jag nog också få VG i.

Jag ska kämpa så gott det går och klara det här och få bra betyg.'

Jag ska klara det!

Sen är det bara två år kvar och sen är jag fri :D


Jag hoppas att alla också får och har ett gott år. En bra fortsättning helt enkelt. Och så hoppas jag att alla inte behöver känna sig allt för träffade av finanskrisen.


Patetiskt tycker jag. Visst så har jag inte kännt något av det förutom att min farsa har blivit varslad. Men vi klarar oss.


Aja måste arbeta nu, hade:D

Av Sara Lundgren - 7 januari 2009 22:37

 Imorgon börjar skolan...

Kan inte riktigt säga att jag har längtat. Har varit så skönt med ledighet.


Men snart är det lov igen... Längtar som fan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards