Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Måndag

Av Sara Lundgren - 4 maj 2009 07:35

Idag var min dag förstörd innan den änns hann börja. Eftersom det första man hör på morgonen är: "Älskling, det regnar ute" och en stund senare "Och din cykel är skit blöt."

Yay på det! Här ska man vara duktig denna vecka också genom att cykla till skolan, så är det skit väder ute!

  Är inte alls pepp på den här dagen, men måste gå. Idag ska vi fortsätta på cp pjäsen som vi ska ha på dramat..-- Kommer ju gå bra...

Men först har jag engelska och sen svenska (fri sal, men slipper inte arbeta bara för det).


Nej... Ingen bra morgon alls. Sminket har blivit uselt, jag har inga kläder att använda och frissan vart helt åt helvete än det jag ville. Men vad ska man göra... Alla har sina dåliga dagar, bara att försöka göra dem så bra det går.

   Usch, jag vill verkligen cykla... Varför ska det vara så störande. Nu måste jag sitta hemma i en halvtimme (minst) till innan jag kan röra mig till skolan, måste gå förbi pressbyrån och kolla om dem säljer frimärken, måste posta två brev. Men det kommer dem säkert inte sälja... Usch nej, nej, usch. Vill verkligen inte det här idag.

Vill bara stanna hemma och drägga framför tvn och ta en skön cykeltur om det blir bra väder sen... Men det går ju inte! För jag lovade till o med mig själv i går innan jag somna att jag inte får missa nått den här sista tiden i skolan. Det är bara en månad kvar. Och det ska jag klara utan att stanna hemma! Bara om jag är sjuk, och då menar jag sjuk, sjuk. Huvudvärk kan man överleva. Det viktigaste är att man är med!


PEPP-TALK FTW. Eller inte. Eller jo... ELler jag vet inte... Nej... måste hitta på nått annat att göra i en halvtimme. Som att till exempel packa min skolväska och leta efter saker jag måste ha med till skolan!

Bye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lundgren - 18 juli 2009 02:47

Byter nu till blogg.se   Ni hittar mig på www.simplekindoflife.blogg.se där jag kommer att försöka blir mycket bättre på att lägga upp bilder och sånt, eftersom nu har jag ingen limited edition på 100 bilder :DSå fortsätt läsa, bloggen är lite halv ...

Av Sara Lundgren - 17 juli 2009 16:02

Hemma, skriver om allt senare, vill fixa min andra blogg först, så ska jag skriva i den om den blir klar eller nått :D   Om jag lyckas figurera ut hur fan man fixar till den..     ...

Av Sara Lundgren - 15 juli 2009 16:49

Som sagt så var jag och R på en 5 timmars kryssning imorse :P Bara så ni vet så sov vi bara två timmar typ... Nu ska vi röra oss mot Anti och hämta upp henne, sen blir det MÖRKÖÖÖ! Tältning ftw.   Ska packa in allt i bilen nu, så måste dra ! Ses om e...

Av Sara Lundgren - 15 juli 2009 03:14

Ja.. Klockan är kvart över tre, och jag och Robban är fortfarande vakna och kan inte somna.   Om tre timmar ska vi upp... roligt säger jag bara. Gick o la oss vid halv ett typ, halv två gav vi upp.. Jag sov en liten stund men vaknade sen och kunde it...

Av Sara Lundgren - 14 juli 2009 20:00

Hellou, vart en hemma dag istort sätt, åkte och lämnade ett par saker till amanda bara förut och åkte till farsan och hämtade gummistövlar och flipflops :P   För imorgon så åker jag, Robban och lilla Anti och tältar i ca 5-6 dagar! :D Men vi åker int...

Ovido - Quiz & Flashcards