Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sara Lundgren - 9 juli 2009 20:05

får fortsätta att säga det till mig själv så det inte ser lika illa ut :P


Men det är inte så roligt när R nu ser ut som; min store bror, min pappa och hans egna pappa... >_< Lite avtändande faktiskt... :P


Ska glo på tv, undrar om det kommer nån film ikväll^^ Ska kolla det nu strax^^ CIAO!


Av Sara Lundgren - 9 juli 2009 15:18

Nu vart jag på surigt humör faktiskt... Robban ringde precis och sa att han inte har nått hår kvar... Eftersom han åkte till sin syrra och klippte sig... Det gick ju lyckat bara säger jag...


Hopppas att han ljuger... för om det ser fult ut så sticker jag till farsan och tänker inte träffa honom förrän hans hår är tillbaka.. Jag menar allvar faktiskt.

Robban är inte Robban utan hår. Jag vart lite grinig när han till o med sa innan han åkte att kanske halva längden skulle försvinna, nu är hela borta...


Grattis till mig och robban på våran 14 månaders dag... Eller inte...

Jag vill inte ha en kort hårig kille!!!! GAAAH! Det är inte snyggt! Jag hatar kort kort hår! Jag hatar det!!!!!! nu är mitt liv förstört... I alla fall om han talar sanning... fitta säger jag bara. Tänker inte använda min aggro direkt på någon, även fast jag har lust med det. Så därför tänker jag ställa mig på altanen i ett par minuter och lugna ner mig...

Om det nu går...


HORA säger jag bara!!!!


Av Sara Lundgren - 9 juli 2009 12:11


Här har ni några videos av Stephen Lynch, fy fan vad jag garvar XD Så jävla skön XD More on www.youtube.com :D


Av Sara Lundgren - 9 juli 2009 00:20

Tar igenom lite vad jag har gjort de senaste dagarna, i går (förrgår om man räknar att det är en ny dag idag) så hade jag huvudvärk hela dagen (även dagen innan YAY), men jag och R drog ändå till Robbans polare CJ och gjorde friterad kyckling med ris och efterrätt (friterad banan med glass) hahaha XD Cj och Crull lagade :P

Vart faktiskt gott :P

Vart även en cider efter, men huvudvärken var fortfarande kvar och kraftig så drog hem vid halv 12 ungefär, när jag och R kom hem så kollade vi på tv4 då det var en M.Jackson sak på tv, som sluta vid ungefär 1 tror jag det var ._. gick o la oss kl två efter att ha kollat på Discovery Channel ^^


Sen blev jag väkt ungefär klockan åtta imorse/igår hur ni nu vill se det som, av någon tjuvringning... Svarade, sa hallå och dem la på.. Moget... klockan åtta på morgonen.... Vaknade sen klockan halv tolv av att Robbans farsa ringde.... så va lite bra att gå upp.


Har haft en svag huvudvärk idag också, men är van att ha huvudvärk flera dagar irad...

Nu kollar vi på Discovery Channel på Destroyed in seconds, slutar om en halv timme, ska väl sova då gissar jag :P


Och imorgon firar jag och R ett år och två månader :D Blir inte så mycket fira kanske :P Men blir väl att försöka hitta på nått tillsammans :P


Nu ska jag umgås med min kära pojkvän :D CIAO!



ps. Lite halv äckligt att se hur hur nålen studsar :P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards