Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Sara Lundgren - 11 juli 2009 12:30

Drömde mardröm hela natten inatt typ... vaknade av att jag höll på spy i drömmen efter att ha druckit smutsigt saltvatten typ ._. Svårt att förklara... läskig dröm var det i allafall, eller nja, mer psykad faktiskt än läskig..


Robban åkte vid åtta tiden, så jag ska spendera dagen med att städa, ska sätta på musik på tvn (finns förinställda musik"kanaler"), höja till volym 40 kanske, högt och underbart, sjunga med i låtar jag kan, och diska, städa, dammsuga och våttorka...mitt liv är underbart (?) nej, jag skoja bara. Hatar att städa.


Men men, efter jag har städat så ska jag åka och handla mat, ska göra pasta sallad, kanske lite grillspett och så, sen ikväll blir det kanske grilla :D


Jag vet att det  blir grillning med Robban i alla fall, men får se om Anti kommer över och nån av Robbans polare. Jag kan inte vänta i alla fall!

Nu ska jag sätta upp håret och börja arbeta!

Kanske äta frukost först bara ._.


CIAO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards