Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Sara Lundgren - 12 juli 2009 14:00

Hade sjukt roligt igår, fast inte på dagen för jag var så jävla stressad eftersom jag städade helt själv och skit, plus pms ._. Så jah. Det var ju jätte bra.


Anti, Crull, Cj och Popov (de tre sista är Robbans polare) kom över vid halv nio tiden.

Killrna började med att försöka sätta eld på grillen, men failade lite :P Tog typ en och en halv timme/två timmar för att det skulle bli klart XD haha.

 Grillade grillspett med fläskfile, röd paprika, lök och majskolvar. Så jävla gott!

Till det gjorde jag en as god pesto/soltorkad tomat pasta sallad, och robban gjorde en egen pastasallad som jag inte änns anser är värd att nämna XD Även fast jag nu gjorde det :P


I alla fall så satt vi ute till klockan 12 ungefär, sen drog dem alla hem. Det va en skitrolig kväll med mycket garv. Och mycket mygg.

Men det komiska är att jag fick mest myggbett när jag gick in ._. Utan att jg märkte nått fick jag tre jävla mygg bett på bara handen.


Slutade kvällen med att jag låg i sängen och letade efter mygg, som jag sedan döda med en hoprullad tidning :P

Sen somnade jag rättså snabbt XD


Idag blir det städa resten som aldrig vart gjort igår. Men först ska jag hoppa lite på Robban och tvinga honom att gå upp den latmasken!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards